Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizde yorumunuzu ifade edin. Buna lafım yokki. Arkadaş Fenerbahçe'nin kadrosunu diğerlerinden üstün görmüş yorum yapmış. Sizde ona karşı çıkın. Kendi görüşünüzü belirtin. Sırf Fenerbahçe'yi üstün gördü diye konuyu farklı yöne kaydırmayın. Hep aynı nakaratı çalıyorsunuz işte. Size göre Türkiye'de Fenerbahçe'den daha büyük takımlar olabilir. Bize göre de tek büyük Fenerbahçe.
Tek büyükmü

Tek büyük olduğunu nasıl ispat edersiniz ? veya büyüklüğün kriterleri nedir ?

Söyleyince diyorsunuz ki yine aynı şeyler yine aynı şeyler ama,gelin bir müzemizi gezin,görüceksiniz ki orda sizde olmayan bir çok kupa mevcut...
Sanırım anladınız ?