Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oda çok taraflı fener kazanınca gülücükler saçıyor ama fener yenilince gülmuyor bile pollyanyacılık oynuyor.
Ama çok kötü oynadı vs diyor mu? Eleştiri yapıyor mu?
Diyor yapıyor. Gerisi önemli değil. Üzülebilir kendi tuttugu takımdan öte ekmek yediği takımdı.