Erman Hocayı Dinledim Telegol'de gerçekten hem erman hemde ahmet çakar bu ülkede spor için lazım kişilikler laflarını esirgemiyolar bilgili insanlar sadece yorum olsun diye konuşmuyolar bu konuda erman hocayı haklı buldum kimse kimseye ******** diyemez bu hakkı kendinde gören bi durup düşünmeli bence Gs yönetimide zaten onlarda bi alem vs vs.. arda birebir görüşmede bu ******** lafını gökmen özdenak a söylediğini ifade etti gs yönetimide erman toroğlunu hedef alan açıklamalar yaptı.. Gs spor kulubünün içinde bulunduğu durumu açıkça ortaya koyan bir durum bana göre gecenin bu vakti son dakika haberi diye duydum telegol'de
Rjkaard'la yollar ayrılmak üzereymiş yerine 1 numaralı isim ersun yanal düşünlüyomuş şahsi görüşüm yanlış tercih olur gs yi şuan tek kurtarabilecek adam imparator fatih hocadır.. Fenerbahçe taraftarı olarak Türkiyenin 2.nci büyük külübü olan gs'ın bu durumlara düşmesi düşündürücü gerçekten türkiye giderek anadolu takımlarının hegomanyasına doğru gidiyo..Bu ligin üstündeki tek takım fenerbahçedir kim ne derse desin..