Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ligin üstündeki tek takım fenerbahçedir kim ne derse desin..
Puan durumuna az baksan hocam ?

Şu anda namusuyla şerefiyle alnının akıyla tüm maçları yüreğiyle oynayıp ligde hakkını veren ertuğrul sağlam ve oyuncularıdır..