eleştiri yapmaktan çok pollynnacılık yapıyor dedim ztn mesajımda rıdvan maç sonucuna göre yorum yapan taraflı ortalama bir futbol yorumcusu ülkemizde spor yorumcusu filan denecek kadar az var. futbolculuğuna saygı duyarım ama yorumculuk ayrı birşey
Yine konu kaydı. Aynen Erman'ın söyledikleri ile gazetenin yazdığı başlık gibi,konunun başlığı Erman,biz Rıdvan'ı tartışıyoruz
Edit : İmlâ