Ama çok kötü oynadı vs diyor mu? Eleştiri yapıyor mu?
Diyor yapıyor. Gerisi önemli değil. Üzülebilir kendi tuttugu takımdan öte ekmek yediği takımdı.
eleştiri yapmaktan çok pollynnacılık yapıyor dedim ztn mesajımda rıdvan maç sonucuna göre yorum yapan taraflı ortalama bir futbol yorumcusu ülkemizde spor yorumcusu filan denecek kadar az var. futbolculuğuna saygı duyarım ama yorumculuk ayrı birşey