Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Bu ligin üstündeki tek takım fenerbahçedir kim ne derse desin..
Hocam şaka bu sanırım? Neresi üstün anlamadım,kadro desen üstün değil,puan durumuna göre diğerlerinden üstün desen o da değil,teknik ekip olarak üstün desen o hiç değil.

Tek bir üstün nokta gördüm o da şampiyon olduğunu sanıp sevinme sayısı. 2 kere yaşamışlar bu kısa süreli mutluluğu.