• 26-10-2009, 01:01:31
    #19
    galatasaray maçından bahsetmiyorumda emre eski emre değil 1. side çok aşırı havalandı sanki dünya yıldızı da okadar havalı her maçta illaki biri ile bi kavga itiraz tipik hareketler , gerçek emreye yakışan haraketleri hiç yok
  • 26-10-2009, 01:13:49
    #20
    Üyeliği durduruldu

    Boş boş konuşuyorsunuz adamı bilerek sakatlamış gibi şu yukarıdaki pozisyonu hatırlayanınız var mı aranızda?

    Maç içinde ayağı kırılan veya sakatlanan bir tek Baroş gibi konuşmaya devam edin.
  • 26-10-2009, 01:21:54
    #21
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Boş boş konuşuyorsunuz adamı bilerek sakatlamış gibi şu yukarıdaki pozisyonu hatırlayanınız var mı aranızda?

    Maç içinde ayağı kırılan veya sakatlanan bir tek Baroş gibi konuşmaya devam edin.
    Bak sen bu pozisyonu hala konuşuyorsun ?
    O zamanda konuştun ?
    Bizde şimdi konuşuyoruz.
    İyi be maçta adamın ayağı kırılsın, kafası yarılsın, gözü çıksın ama konuşunca boş konuşuyosunuz sadece bizim maçtamı oluyo.
  • 26-10-2009, 01:32:50
    #22
    Kurumsal PLUS
    Yahu bunlar futbolda olan şeyler niye uzatıyorsunuz anlamıyorum. Emre isteyerek mi sakatlamış Allah aşkına. Çirkefliğine sakatlar haklısınız ama adam topa girmiş ki öküzleme de girmemiş talihsiz bir kırılma olmuş. Geçmiş olsun diyelim.
  • 26-10-2009, 01:43:49
    #23
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak sen bu pozisyonu hala konuşuyorsun ?
    O zamanda konuştun ?
    Bizde şimdi konuşuyoruz.
    İyi be maçta adamın ayağı kırılsın, kafası yarılsın, gözü çıksın ama konuşunca boş konuşuyosunuz sadece bizim maçtamı oluyo.

    Arasındaki dağlar kadar farkı anlayamıyormusun ?

    Emre ki Emreyi sevmem, bu adam topa müdehale ederken ayağına geliyor bunda anormal birşey var mı? Maç içinde olabilecek pozisyonlar dedim geçtim yukardaki mesajımda yanlışmıyım böyle pozisyonlar maç içinde olmuyor mu?



    senin adamın bu pozisyonda bilerek vurmadımı ? Ben bu pozisyonu konuşmuyordum siz sanki bilerek yapmış gibi gösteriyorsunuz açıklama yapmak zorunda veya başka bir örnek verdirmek zorunda bırakıyorsunuz...
  • 26-10-2009, 01:52:08
    #24
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arasındaki dağlar kadar farkı anlayamıyormusun ?

    Emre ki Emreyi sevmem, bu adam topa müdehale ederken ayağına geliyor bunda anormal birşey var mı? Maç içinde olabilecek pozisyonlar dedim geçtim yukardaki mesajımda yanlışmıyım böyle pozisyonlar maç içinde olmuyor mu?



    senin adamın bu pozisyonda bilerek vurmadımı ? Ben bu pozisyonu konuşmuyordum siz sanki bilerek yapmış gibi gösteriyorsunuz açıklama yapmak zorunda veya başka bir örnek verdirmek zorunda bırakıyorsunuz...
    Anlıyamıyorum arasındaki dağlar kadar farkı.
    Çünkü sen o pencereden baktığın için dağlar kadar fark gözüküyor ama sana gözüküyor.
    Alıntı
    bu adam topa müdehale ederken ayağına geliyor
    Diye nazik, hiç birşey olmamış gibi yorumluyorsun sen, bizde farklı yorumluyoruz.
    Tıpkı formalar değişse oyuncular değişse sizinde yorumlıyacağınız gibi.
  • 26-10-2009, 01:53:03
    #25
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arasındaki dağlar kadar farkı anlayamıyormusun ?

    Emre ki Emreyi sevmem, bu adam topa müdehale ederken ayağına geliyor bunda anormal birşey var mı? Maç içinde olabilecek pozisyonlar dedim geçtim yukardaki mesajımda yanlışmıyım böyle pozisyonlar maç içinde olmuyor mu?



    senin adamın bu pozisyonda bilerek vurmadımı ? Ben bu pozisyonu konuşmuyordum siz sanki bilerek yapmış gibi gösteriyorsunuz açıklama yapmak zorunda veya başka bir örnek verdirmek zorunda bırakıyorsunuz...
    böyle herşeyi irdelicek olursanız bir zamanlarda alexin milletin ayağına yani ekmeğine basma gibi bir huyu vardı hatta ardarda 3-4 maçtada kameralara yakalanmıştı bilerekte bastığı belli oluyordu sizde hatırlarsınız bunları sanırım ama başlığı açarken emre bilerek yaptı gibisinden değil Galatasaylı arkadaşlar için kötü haberi paylaşmak adına yazdım onuda ayrıca belirteyim
  • 26-10-2009, 01:58:22
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Dua edin ki Carlosa birşey olmadı.

    Futbolu bıraktınız boksa çevirdiniz maçı ya!!!
  • 26-10-2009, 02:00:16
    #27
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dua edin ki Carlosa birşey olmadı.

    Futbolu bıraktınız boksa çevirdiniz maçı ya!!!
    sizinki gizli gizli güreşiyordu bizimki biraz daha delikanlı çıktı.