OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arasındaki dağlar kadar farkı anlayamıyormusun ?

Emre ki Emreyi sevmem, bu adam topa müdehale ederken ayağına geliyor bunda anormal birşey var mı? Maç içinde olabilecek pozisyonlar dedim geçtim yukardaki mesajımda yanlışmıyım böyle pozisyonlar maç içinde olmuyor mu?



senin adamın bu pozisyonda bilerek vurmadımı ? Ben bu pozisyonu konuşmuyordum siz sanki bilerek yapmış gibi gösteriyorsunuz açıklama yapmak zorunda veya başka bir örnek verdirmek zorunda bırakıyorsunuz...
Anlıyamıyorum arasındaki dağlar kadar farkı.
Çünkü sen o pencereden baktığın için dağlar kadar fark gözüküyor ama sana gözüküyor.
Alıntı
bu adam topa müdehale ederken ayağına geliyor
Diye nazik, hiç birşey olmamış gibi yorumluyorsun sen, bizde farklı yorumluyoruz.
Tıpkı formalar değişse oyuncular değişse sizinde yorumlıyacağınız gibi.