OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Boş boş konuşuyorsunuz adamı bilerek sakatlamış gibi şu yukarıdaki pozisyonu hatırlayanınız var mı aranızda?

Maç içinde ayağı kırılan veya sakatlanan bir tek Baroş gibi konuşmaya devam edin.
Bak sen bu pozisyonu hala konuşuyorsun ?
O zamanda konuştun ?
Bizde şimdi konuşuyoruz.
İyi be maçta adamın ayağı kırılsın, kafası yarılsın, gözü çıksın ama konuşunca boş konuşuyosunuz sadece bizim maçtamı oluyo.