• 26-10-2009, 18:36:28
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Büyük takımlar, aldıkları kupalarla; küçük takımlar, büyük takımlara karşı aldıkları galibiyetlerle övünürler...

    Bu söz yeter heralde Fenerliler için.
  • 26-10-2009, 18:38:50
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük takımlar, aldıkları kupalarla; küçük takımlar, büyük takımlara karşı aldıkları galibiyetlerle övünürler...

    Bu söz yeter heralde Fenerliler için.
    Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz..

    Siz bunu anlayamadığınız ve kupayla büyük olduğunuzu zannettiğiniz için asla büyük olamayacaksınız, kaderinizi yaşamaya, arşivleri izlemeye devam edin.
  • 26-10-2009, 18:56:52
    #57
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz..

    Siz bunu anlayamadığınız ve kupayla büyük olduğunuzu zannettiğiniz için asla büyük olamayacaksınız, kaderinizi yaşamaya, arşivleri izlemeye devam edin.
    Bu söz yeter sanırım galatalılar için Sizde fi tarihinde aldığınız kupa için övünürsünüz ondan sonra avrupada ne yaptınız ? görende her sene final oynuyor sanacak
  • 26-10-2009, 18:58:56
    #58
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz..

    Siz bunu anlayamadığınız ve kupayla büyük olduğunuzu zannettiğiniz için asla büyük olamayacaksınız, kaderinizi yaşamaya, arşivleri izlemeye devam edin.
    He he anliyorum seni. O zaman en buyuk Istanbulspor ne olsa adi konmuyo, kupa gerektirmiyo, taraftarin oldu mu buyuk oluyon, sike yaptinmi buyuk oluyon.
  • 26-10-2009, 19:04:00
    #59
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He he anliyorum seni. O zaman en buyuk Istanbulspor ne olsa adi konmuyo, kupa gerektirmiyo, taraftarin oldu mu buyuk oluyon, sike yaptinmi buyuk oluyon.
    Dedim ya anlayamadığınız için asla büyük olamayacaksınız.

    Çek kendine bir 3ü1 arada kendine gel toparlan