Büyük takımlar, aldıkları kupalarla; küçük takımlar, büyük takımlara karşı aldıkları galibiyetlerle övünürler...
Bu söz yeter heralde Fenerliler için.
Baroş 2 ay yok
58
●2.242
- 26-10-2009, 18:38:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz..CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bunu anlayamadığınız ve kupayla büyük olduğunuzu zannettiğiniz için asla büyük olamayacaksınız, kaderinizi yaşamaya, arşivleri izlemeye devam edin. - 26-10-2009, 18:56:52Üyeliği durdurulduBu söz yeter sanırım galatalılar içinH5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizde fi tarihinde aldığınız kupa için övünürsünüz ondan sonra avrupada ne yaptınız ? görende her sene final oynuyor sanacak
- 26-10-2009, 18:58:56He he anliyorum seni. O zaman en buyuk Istanbulspor ne olsa adi konmuyo, kupa gerektirmiyo, taraftarin oldu mu buyuk oluyon, sike yaptinmi buyuk oluyon.H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2009, 19:04:00Dedim ya anlayamadığınız için asla büyük olamayacaksınız.FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çek kendine bir 3ü1 arada kendine gel toparlan
Sizde fi tarihinde aldığınız kupa için övünürsünüz ondan sonra avrupada ne yaptınız ? görende her sene final oynuyor sanacak