CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük takımlar, aldıkları kupalarla; küçük takımlar, büyük takımlara karşı aldıkları galibiyetlerle övünürler...

Bu söz yeter heralde Fenerliler için.
Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz..

Siz bunu anlayamadığınız ve kupayla büyük olduğunuzu zannettiğiniz için asla büyük olamayacaksınız, kaderinizi yaşamaya, arşivleri izlemeye devam edin.