• 25-10-2009, 23:07:35
    #1
    Az önce tvde geçti Baroş ayak tarak kemiği dedi yanlış duymadıysam kırılmış 2 ay sahalardan uzak
  • 25-10-2009, 23:08:36
    #2
    öncelik geçmiş olsun diyorum ama pozisyounu iyi izleyin emreyle alakası yok emre dokunmadı baroşa yere düştü baroş emreye laf söliceksiniz gene biliyorum
  • 25-10-2009, 23:09:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sizin işiniz biraz zor keita kırmızı kartlı
  • 25-10-2009, 23:10:14
    #4
    aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelik geçmiş olsun diyorum ama pozisyounu iyi izleyin emreyle alakası yok emre müdahale etmedi yere düştü baroş emreye laf söliceksiniz gene biliyorum
    emrenin net mudahalesi var farklı kameralardan bakarsanız net olarak belli oluyor ama onun için açmadım konuyu gerçekten çok üzüldüğüm için açtım
  • 25-10-2009, 23:16:13
    #5
    aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelik geçmiş olsun diyorum ama pozisyounu iyi izleyin emreyle alakası yok emre dokunmadı baroşa yere düştü baroş emreye laf söliceksiniz gene biliyorum
    Ya şunu izlede artık kurtulalım.

    Müdehalesi yokmuşmuş.
  • 25-10-2009, 23:34:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ya bu takımla maç yapıyoruz. Her maç zararlı cıkıyoruz. Çirkefliğine kırmızı yiyoruz. Sakatlık oluyor. oluyorda oluyor..
  • 25-10-2009, 23:37:17
    #7
    Fairplay liginde Cimbom 1. sırada, Fener 13
  • 25-10-2009, 23:41:33
    #8
    Emre'nin müdahalesi var elbet ama bunlar maç içinde olağan şeyler. Emre de istemez adam sakatlamayı.
  • 25-10-2009, 23:43:24
    #9
    neyse baroşa geçmiş olsun diyorum oldu bi sakatlık