öncelik geçmiş olsun diyorum ama pozisyounu iyi izleyin emreyle alakası yok emre müdahale etmedi yere düştü baroş emreye laf söliceksiniz gene biliyorum
emrenin net mudahalesi var farklı kameralardan bakarsanız net olarak belli oluyor ama onun için açmadım konuyu gerçekten çok üzüldüğüm için açtım