• 26-10-2009, 02:13:07
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizinki gizli gizli güreşiyordu bizimki biraz daha delikanlı çıktı.
    Amatör ruhlu demek daha doğru olur, takımını kritik dakikalarda yalnız bırakacak kadar amatör ruhlu..
  • 26-10-2009, 02:19:25
    #29
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz yıllardır o amatör ruhlayız 17 yıl o şekilde şampiyon olduk uefayıda o şekilde aldık süper kupayıda
  • 26-10-2009, 02:22:50
    #30
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amatör ruhlu demek daha doğru olur, takımını kritik dakikalarda yalnız bırakacak kadar amatör ruhlu..
    Ben keitanın kırmızı kart görmesine şaşırmadım maçtan 2 gün önce trtde yayınlanan 3lü zirvemiydi öyle bir program vardı. keitanın kırmızı kart görme olasılığının yüksek olduğunu onlarda söylemişti benim tahminimde bu yöndeydi. Çünkü keitanın oynadığı futbol Türkiye ligindeki futbolculara oranla çok üst düzey bir futbol ve bu futbolcuyu kesmek için çok dikkatli olunacağı belliydi. zaten maç sırasındada önünde en az 2 futbolcu duruyordu mutlaka.. bu futbolcuyu hiç birşekilde kesemezlersede carlosun kestiği gibi kesilmeye çalışılacağı belliydi. Ve böyle bir maçta öyle bir pozisyondan sonrada o yumruğu kim olsa atardı Galatasaray için tabiki kötü oldu ama ama kim olsa atardı o yumruğu

    neyse artık umarım bir sonraki maçlar zevkli olur yenilsekte güzel bir maç izleyip eve öyle dönmüş olmak isterdim. ben futbol kategorisinden kaçar size iyi forumlar
  • 26-10-2009, 07:49:24
    #31
    Üyeliği durduruldu
    RrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben keitanın kırmızı kart görmesine şaşırmadım maçtan 2 gün önce trtde yayınlanan 3lü zirvemiydi öyle bir program vardı. keitanın kırmızı kart görme olasılığının yüksek olduğunu onlarda söylemişti benim tahminimde bu yöndeydi. Çünkü keitanın oynadığı futbol Türkiye ligindeki futbolculara oranla çok üst düzey bir futbol ve bu futbolcuyu kesmek için çok dikkatli olunacağı belliydi. zaten maç sırasındada önünde en az 2 futbolcu duruyordu mutlaka.. bu futbolcuyu hiç birşekilde kesemezlersede carlosun kestiği gibi kesilmeye çalışılacağı belliydi. Ve böyle bir maçta öyle bir pozisyondan sonrada o yumruğu kim olsa atardı Galatasaray için tabiki kötü oldu ama ama kim olsa atardı o yumruğu

    neyse artık umarım bir sonraki maçlar zevkli olur yenilsekte güzel bir maç izleyip eve öyle dönmüş olmak isterdim. ben futbol kategorisinden kaçar size iyi forumlar
    Bırak Allahını seversen siz önce Kadıköy'e futbol oynamaya gelin savaşa geliyorsunuz...
  • 26-10-2009, 10:02:49
    #32
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak Allahını seversen siz önce Kadıköy'e futbol oynamaya gelin savaşa geliyorsunuz...

    sizin çirkefliğinizle başlıyor herşey ondan sonra biz savaşa geldik oluyo ne güzel çirkefliğinizle aldınız yine maçı ne diyelim
  • 26-10-2009, 10:06:23
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Carlos o sahnede sizin mor menekşenize dokunmadı bile.

    Herif geldi direk yumruk indirdi. Futbol bu mu? Delikanlılık, centilmenlik bu mu?


    Biri de demiş ki bu futbolcunun futbolu Türkiye için fazla.
    Ona anca; zuhahahahaha diye gülünür yahu. Alex, Carlos gibi DEVler oynuyor bizim takımımızda. Sizin futbolunuz mu bizimkinden daha yüksek? Sabah sabah güldürdün beni Allahta umarım PendikSpor ile maç yapıp sizi güldürmeyi nasip eder. Zira mor menekşeler önüne gelene yeniliyor bu sezon, anca onları yenersiniz siz.


    CyberMaFia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin çirkefliğinizle başlıyor herşey ondan sonra biz savaşa geldik oluyo ne güzel çirkefliğinizle aldınız yine maçı ne diyelim
  • 26-10-2009, 10:22:52
    #34
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Carlos o sahnede sizin mor menekşenize dokunmadı bile.

    Herif geldi direk yumruk indirdi. Futbol bu mu? Delikanlılık, centilmenlik bu mu?


    Biri de demiş ki bu futbolcunun futbolu Türkiye için fazla.
    Ona anca; zuhahahahaha diye gülünür yahu. Alex, Carlos gibi DEVler oynuyor bizim takımımızda. Sizin futbolunuz mu bizimkinden daha yüksek? Sabah sabah güldürdün beni Allahta umarım PendikSpor ile maç yapıp sizi güldürmeyi nasip eder. Zira mor menekşeler önüne gelene yeniliyor bu sezon, anca onları yenersiniz siz.

    dokunmadı mı hocam iyi izle orda resmen carlos kilitliyor keita'yı elleriylede müdahale ediyor carlos gibi dev diyorsunda orada futbola yakışan bir hareket miydi eliyle ayağıyla düşürmek
  • 26-10-2009, 10:29:27
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Hemşerim anlamadığım bir konu var Avatarında FB logosu ama GS'yi savunuyorsun.

    İdda mı vardı forumda kaçırdım mı?



    Bu arada bunlar işin şakası kimsenin kalbi kırılmasın lütfen. Spor dostluk ve kardeşliktir.
  • 26-10-2009, 10:36:22
    #36
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşerim anlamadığım bir konu var Avatarında FB logosu ama GS'yi savunuyorsun.

    İdda mı vardı forumda kaçırdım mı?



    Bu arada bunlar işin şakası kimsenin kalbi kırılmasın lütfen. Spor dostluk ve kardeşliktir.

    evet iddaa vardı girdik kaybettik yapacak bişi yok 1 hafta fb logosu avatarda =)