OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırak Allahını seversen siz önce Kadıköy'e futbol oynamaya gelin savaşa geliyorsunuz...

sizin çirkefliğinizle başlıyor herşey ondan sonra biz savaşa geldik oluyo ne güzel çirkefliğinizle aldınız yine maçı ne diyelim