RrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben keitanın kırmızı kart görmesine şaşırmadım maçtan 2 gün önce trtde yayınlanan 3lü zirvemiydi öyle bir program vardı. keitanın kırmızı kart görme olasılığının yüksek olduğunu onlarda söylemişti benim tahminimde bu yöndeydi. Çünkü keitanın oynadığı futbol Türkiye ligindeki futbolculara oranla çok üst düzey bir futbol ve bu futbolcuyu kesmek için çok dikkatli olunacağı belliydi. zaten maç sırasındada önünde en az 2 futbolcu duruyordu mutlaka.. bu futbolcuyu hiç birşekilde kesemezlersede carlosun kestiği gibi kesilmeye çalışılacağı belliydi. Ve böyle bir maçta öyle bir pozisyondan sonrada o yumruğu kim olsa atardı Galatasaray için tabiki kötü oldu ama ama kim olsa atardı o yumruğu

neyse artık umarım bir sonraki maçlar zevkli olur yenilsekte güzel bir maç izleyip eve öyle dönmüş olmak isterdim. ben futbol kategorisinden kaçar size iyi forumlar
Bırak Allahını seversen siz önce Kadıköy'e futbol oynamaya gelin savaşa geliyorsunuz...