Baroş 2 ay yok
58
●2.242
- 25-10-2009, 23:51:11tabiki orası öyle ama son 2-3 yıldır Gs Fb derbileri gerçekten tat vermez oldu futbol adına çok fazla birşey göremiyorum bide dünya derbisi diyolar bu derbiye.antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2009, 00:42:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yapılan ayrıntılı muayene ve tetkiklerde sol ayak ikinci ve üçüncü tarak kemiklerinde kırıklar tespit edilen Milan Baros’un ayağı hemen alçıya alınarak hastaneden taburcu edilmiştir.sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2009, 00:55:02Üyeliği durdurulduEmre zaten gs maclarına artık dusman gıbı cıkıyor macın o daıkıkasında barosa hemen o hareketı yapmak zorunda degıldı
Neyse olmus bır sakatlık Tüm galasataraylılara gecmıs olsun umarım duzelıp kısa zamanda takımına doner !

Sanada dıger kondua cevap veremedım kılıtlenmıs gıt lunaparkta elma sekerınle oyna en iyisi madem takımını olumune sevıyordun yazsaydın ismini
Bu Futbolda yenmekte var yenılmekte sıze bır sey solemıyorum sacma sapan mesajlar atıpta tahrik etmeyin..
- 26-10-2009, 00:58:35Anlaşılan adını vermek istemeyen bir korkak silver olmayan herkese atmış.advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dur bakalım öğreniriz yakında
Rep köpeğiniz olsun ama düşüncelerinizi belirtirken bu kadar ürkek ve korkak olmayın.
Çıkıp söyleyin konuda yada isminizi yazın.
Tartışmadan sonuca ulaşamayız.
Tartışmak içinde düşüncemizin aksini düşünen adamın kim olduğunu bilmek zorundayız.
Neyse olmus bır sakatlık Tüm galasataraylılara gecmıs olsun umarım duzelıp kısa zamanda takımına doner !
