• 25-10-2009, 23:50:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun sahanın içinde olabilecek haraketler bunlar birgün birisi sakatlanır diğer gün birisi sizin için önemli bir oyuncu olabilir ama orada direk sakatlamaya giden bir oyuncu yok.
  • 25-10-2009, 23:51:11
    #11
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre'nin müdahalesi var elbet ama bunlar maç içinde olağan şeyler. Emre de istemez adam sakatlamayı.
    tabiki orası öyle ama son 2-3 yıldır Gs Fb derbileri gerçekten tat vermez oldu futbol adına çok fazla birşey göremiyorum bide dünya derbisi diyolar bu derbiye.
  • 25-10-2009, 23:55:05
    #12
    Teşekkürler Bünyamin Gezer TeşekkürlerEmre!
  • 26-10-2009, 00:32:14
    #13
    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler Bünyamin Gezer TeşekkürlerEmre!
  • 26-10-2009, 00:35:10
    #14
    birbirinize kızmayın arkadaşlar emrenin dizi barosun sol ayağına basıyor düşerken de baroş sağ ayağının üstüne düşüyor sol kırılmışsa emre sağ kırılmışsa zeminden dolayı sakatlandı
  • 26-10-2009, 00:42:08
    #15
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birbirinize kızmayın arkadaşlar emrenin dizi barosun sol ayağına basıyor düşerken de baroş sağ ayağının üstüne düşüyor sol kırılmışsa emre sağ kırılmışsa zeminden dolayı sakatlandı
    Yapılan ayrıntılı muayene ve tetkiklerde sol ayak ikinci ve üçüncü tarak kemiklerinde kırıklar tespit edilen Milan Baros’un ayağı hemen alçıya alınarak hastaneden taburcu edilmiştir.
  • 26-10-2009, 00:55:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Emre zaten gs maclarına artık dusman gıbı cıkıyor macın o daıkıkasında barosa hemen o hareketı yapmak zorunda degıldı Neyse olmus bır sakatlık Tüm galasataraylılara gecmıs olsun umarım duzelıp kısa zamanda takımına doner !



    Sanada dıger kondua cevap veremedım kılıtlenmıs gıt lunaparkta elma sekerınle oyna en iyisi madem takımını olumune sevıyordun yazsaydın ismini Bu Futbolda yenmekte var yenılmekte sıze bır sey solemıyorum sacma sapan mesajlar atıpta tahrik etmeyin..
  • 26-10-2009, 00:58:09
    #17
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya şunu izlede artık kurtulalım.

    Müdehalesi yokmuşmuş.
    Allah'tan yokmuş
  • 26-10-2009, 00:58:35
    #18
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre zaten gs maclarına artık dusman gıbı cıkıyor macın o daıkıkasında barosa hemen o hareketı yapmak zorunda degıldı Neyse olmus bır sakatlık Tüm galasataraylılara gecmıs olsun umarım duzelıp kısa zamanda takımına doner !



    Sanada dıger kondua cevap veremedım kılıtlenmıs gıt lunaparkta elma sekerınle oyna en iyisi madem takımını olumune sevıyordun yazsaydın ismini Bu Futbolda yenmekte var yenılmekte sıze bır sey solemıyorum sacma sapan mesajlar atıpta tahrik etmeyin..
    Anlaşılan adını vermek istemeyen bir korkak silver olmayan herkese atmış.
    Dur bakalım öğreniriz yakında
    Rep köpeğiniz olsun ama düşüncelerinizi belirtirken bu kadar ürkek ve korkak olmayın.
    Çıkıp söyleyin konuda yada isminizi yazın.
    Tartışmadan sonuca ulaşamayız.
    Tartışmak içinde düşüncemizin aksini düşünen adamın kim olduğunu bilmek zorundayız.