Emre'nin müdahalesi var elbet ama bunlar maç içinde olağan şeyler. Emre de istemez adam sakatlamayı.
tabiki orası öyle ama son 2-3 yıldır Gs Fb derbileri gerçekten tat vermez oldu futbol adına çok fazla birşey göremiyorum bide dünya derbisi diyolar bu derbiye.