Emre zaten gs maclarına artık dusman gıbı cıkıyor macın o daıkıkasında barosa hemen o hareketı yapmak zorunda degıldı

Neyse olmus bır sakatlık Tüm galasataraylılara gecmıs olsun umarım duzelıp kısa zamanda takımına doner !
Sanada dıger kondua cevap veremedım kılıtlenmıs gıt lunaparkta elma sekerınle oyna en iyisi madem takımını olumune sevıyordun yazsaydın ismini

Bu Futbolda yenmekte var yenılmekte sıze bır sey solemıyorum sacma sapan mesajlar atıpta tahrik etmeyin..
Anlaşılan adını vermek istemeyen bir korkak silver olmayan herkese atmış.
Dur bakalım öğreniriz yakında

Rep köpeğiniz olsun ama düşüncelerinizi belirtirken bu kadar ürkek ve korkak olmayın.
Çıkıp söyleyin konuda yada isminizi yazın.
Tartışmadan sonuca ulaşamayız.
Tartışmak içinde düşüncemizin aksini düşünen adamın kim olduğunu bilmek zorundayız.