Emre zaten gs maclarına artık dusman gıbı cıkıyor macın o daıkıkasında barosa hemen o hareketı yapmak zorunda degıldı

Neyse olmus bır sakatlık Tüm galasataraylılara gecmıs olsun umarım duzelıp kısa zamanda takımına doner !
Sanada dıger kondua cevap veremedım kılıtlenmıs gıt lunaparkta elma sekerınle oyna en iyisi madem takımını olumune sevıyordun yazsaydın ismini

Bu Futbolda yenmekte var yenılmekte sıze bır sey solemıyorum sacma sapan mesajlar atıpta tahrik etmeyin..