JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemşerim anlamadığım bir konu var Avatarında FB logosu ama GS'yi savunuyorsun.

İdda mı vardı forumda kaçırdım mı?



Bu arada bunlar işin şakası kimsenin kalbi kırılmasın lütfen. Spor dostluk ve kardeşliktir.

evet iddaa vardı girdik kaybettik yapacak bişi yok 1 hafta fb logosu avatarda =)