FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
He he anliyorum seni. O zaman en buyuk Istanbulspor ne olsa adi konmuyo, kupa gerektirmiyo, taraftarin oldu mu buyuk oluyon, sike yaptinmi buyuk oluyon.
Dedim ya anlayamadığınız için asla büyük olamayacaksınız.

Çek kendine bir 3ü1 arada kendine gel toparlan