H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz..

Siz bunu anlayamadığınız ve kupayla büyük olduğunuzu zannettiğiniz için asla büyük olamayacaksınız, kaderinizi yaşamaya, arşivleri izlemeye devam edin.
Bu söz yeter sanırım galatalılar için Sizde fi tarihinde aldığınız kupa için övünürsünüz ondan sonra avrupada ne yaptınız ? görende her sene final oynuyor sanacak