Bak sen bu pozisyonu hala konuşuyorsun ?
O zamanda konuştun ?
Bizde şimdi konuşuyoruz.
İyi be maçta adamın ayağı kırılsın, kafası yarılsın, gözü çıksın ama konuşunca boş konuşuyosunuz sadece bizim maçtamı oluyo.
Arasındaki dağlar kadar farkı anlayamıyormusun ?
Emre ki Emreyi sevmem, bu adam topa müdehale ederken ayağına geliyor bunda anormal birşey var mı? Maç içinde olabilecek pozisyonlar dedim geçtim yukardaki mesajımda yanlışmıyım böyle pozisyonlar maç içinde olmuyor mu?
senin adamın bu pozisyonda bilerek vurmadımı ? Ben bu pozisyonu konuşmuyordum siz sanki bilerek yapmış gibi gösteriyorsunuz açıklama yapmak zorunda veya başka bir örnek verdirmek zorunda bırakıyorsunuz...