OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arasındaki dağlar kadar farkı anlayamıyormusun ?

Emre ki Emreyi sevmem, bu adam topa müdehale ederken ayağına geliyor bunda anormal birşey var mı? Maç içinde olabilecek pozisyonlar dedim geçtim yukardaki mesajımda yanlışmıyım böyle pozisyonlar maç içinde olmuyor mu?



senin adamın bu pozisyonda bilerek vurmadımı ? Ben bu pozisyonu konuşmuyordum siz sanki bilerek yapmış gibi gösteriyorsunuz açıklama yapmak zorunda veya başka bir örnek verdirmek zorunda bırakıyorsunuz...
böyle herşeyi irdelicek olursanız bir zamanlarda alexin milletin ayağına yani ekmeğine basma gibi bir huyu vardı hatta ardarda 3-4 maçtada kameralara yakalanmıştı bilerekte bastığı belli oluyordu sizde hatırlarsınız bunları sanırım ama başlığı açarken emre bilerek yaptı gibisinden değil Galatasaylı arkadaşlar için kötü haberi paylaşmak adına yazdım onuda ayrıca belirteyim