galatasaray maçından bahsetmiyorumda emre eski emre değil 1. side çok aşırı havalandı sanki dünya yıldızı da okadar havalı her maçta illaki biri ile bi kavga itiraz tipik hareketler , gerçek emreye yakışan haraketleri hiç yok