• 17-04-2009, 00:51:19
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çok az her birinin +2 maç artılırması lazım, bu olay Anadolu klüplerinde olunca acımadan 5-6 maç veriyorlar. Nede olsa amansız teknik direktörün amansız futbolcuları, gücü ancak sesi şehirden dışarı çıkamayan klüplere yeter (!)
    Hangi futbolcular 7-8 maç ceza aldı
  • 17-04-2009, 18:03:24
    #20
    Emre Neden ceza almadıki ?

    Saha kapatma cezaları kalktı sanırım
  • 17-04-2009, 18:51:41
    #21
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre Neden ceza almadıki ?
    - Maçın 1. dakikakasından itibaren taraftarlardan Emre`ye ana - avrat küfredilmeye başlandı.
    - Korner kullanmaya gittiği zaman üzerine yabancı madde yağdı
    - Gs li futbolcular tarafından aşırı derecede sertliğe maruz kaldı. Özellikle Sabri tarafından.

    Sorarım Emre ne yaptıki Ceza alsın
  • 17-04-2009, 19:03:44
    #22
    Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Maçın 1. dakikakasından itibaren taraftarlardan Emre`ye ana - avrat küfredilmeye başlandı.
    - Korner kullanmaya gittiği zaman üzerine yabancı madde yağdı
    - Gs li futbolcular tarafından aşırı derecede sertliğe maruz kaldı. Özellikle Sabri tarafından.

    Sorarım Emre ne yaptıki Ceza alsın
    Emre hiç bişey yapmadı ya..
    Böyle düşünürsek ordaki bütün cezaların iptal edilmesi için sebep bulabilirim.
    Neyse bi iki gazoz kapağıda sana gelsin.





    Bütün maç boyuncada futbolcularla didişti.
    Didiştimi didişti.
    Olaylara girdi boğaz sıktı.
    Sıktımı sıktı.
    Futbolcularımıza sıklıkla küfür etti.
    Ettimi etti.
    vs.vs.

    Osuna şusuna busuna bakmam ben hadi yazdıklarıma inanmıosun resimler var orada.
    Bu şekilde bakarsak bir çok futbolcuya suç bulabiliriz sen sadece şunu yazdığın için yazdım bunları.

    Emre bişey yapmadı öylemi
  • 17-04-2009, 19:06:05
    #23
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adnan polat haketmedi saha kapatmayı haketmedik tokatı yiyen arda onuda haketmedik daha bişey demiyorum
    Maçta Şükrü Şaraçoğlu`da Oynandı. Pardon
  • 17-04-2009, 19:16:30
    #24
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre hiç bişey yapmadı ya..
    Böyle düşünürsek ordaki bütün cezaların iptal edilmesi için sebep bulabilirim.
    Neyse bi iki gazoz kapağıda sana gelsin.
    Bütün maç boyuncada futbolcularla didişti.
    Didiştimi didişti.
    Olaylara girdi boğaz sıktı.
    Sıktımı sıktı.
    Futbolcularımıza sıklıkla küfür etti.
    Ettimi etti.
    vs.vs.
    Osuna şusuna busuna bakmam ben hadi yazdıklarıma inanmıosun resimler var orada.
    Bu şekilde bakarsak bir çok futbolcuya suç bulabiliriz sen sadece şunu yazdığın için yazdım bunları.
    Emre bişey yapmadı öylemi
    Sen Bu Şekil Düşünürsen O Zaman O Kavgaya Karışan Bütün Futbolcuların Ceza Alması Lazımdı Sadece 2 Futbolcu Hariç ( Lincoln, R.Carlos, )
    Sen olaya Emre gözünden bakacaksın bir kerede

    - Maç boyu taraftardan ana avrat karısına kadar küfür yedimi yedi
    - Korner kullanmaya gittiğinde başına yabancı madde yağdımı yağdı
    - Sabri reklam panolarına yolladı kafasını vurdu, bir başka pozisyonda geldi Emrenin gırtlagını sıktı. aynı şekildemi sabriye karşılık verdimi.

    Kalkmışsın bana resimleri gösteriyorsun. Ne yapacaktı ya yerde yatan arkadaşın üstüne çullanan nondayı çekmesinmi.
    Ona bakarsa Santis semihi yerden kukla gibi kaldırdı
    Resimlerle uğraşamam maçı zaten herkes seğretti. Bu Şekilde düşünürsek işin içinden zaten çıkamayız.
    Senin gibide Seviye Düşüremem yok gazoz kapağı falan ayıp şeyler bunlar...
  • 17-04-2009, 19:28:20
    #25
    Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Bu Şekil Düşünürsen O Zaman O Kavgaya Karışan Bütün Futbolcuların Ceza Alması Lazımdı Sadece 2 Futbolcu Hariç ( Lincoln, R.Carlos, )
    Sen olaya Emre gözünden bakacaksın bir kerede

    - Maç boyu taraftardan ana avrat karısına kadar küfür yedimi yedi
    - Korner kullanmaya gittiğinde başına yabancı madde yağdımı yağdı
    - Sabri reklam panolarına yolladı kafasını vurdu, bir başka pozisyonda geldi Emrenin gırtlagını sıktı. aynı şekildemi sabriye karşılık verdimi.

    Kalkmışsın bana resimleri gösteriyorsun. Ne yapacaktı ya yerde yatan arkadaşın üstüne çullanan nondayı çekmesinmi.
    Ona bakarsa Santis semihi yerden kukla gibi kaldırdı
    Resimlerle uğraşamam maçı zaten herkes seğretti. Bu Şekilde düşünürsek işin içinden zaten çıkamayız.
    Senin gibide Seviye Düşüremem yok gazoz kapağı falan ayıp şeyler bunlar...
    Ben santis'in cezasız kalması kesinlikle doğru diyorsam bana onları diyebilirsin.
    Ama ben ne diyorum orada.

    Alıntı
    Bu şekilde bakarsak bir çok futbolcuya suç bulabiliriz sen sadece şunu yazdığın için yazdım bunları.
    Ayrıca Emreye küfür edildi diye bu ona sahada istediğinin boğazını sıkma hakkımı veriyor.

    Ve demişsinki kalkmışın bana resimler gösteriyorsun.
    Evet resim gösteriyorum kuru sıkı atmıyorum en azından resimler ortada.
    Semihin üstüne çullanan bir Nonda yok ve Nondayı ÇEKEN bir Emre yok.
    Herşey ortada o resimde.
    Evet haklısın maçı herkes izledi ancak bunlar görülmeyen detaylar.
  • 17-04-2009, 20:16:19
    #26
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca Emreye küfür edildi diye bu ona sahada istediğinin boğazını sıkma hakkımı veriyor.
    Ve demişsinki kalkmışın bana resimler gösteriyorsun.
    Evet resim gösteriyorum kuru sıkı atmıyorum en azından resimler ortada.
    Semihin üstüne çullanan bir Nonda yok ve Nondayı ÇEKEN bir Emre yok.
    Herşey ortada o resimde.
    Evet haklısın maçı herkes izledi ancak bunlar görülmeyen detaylar.
    Öncelikle Maçı İzleyenler Bunlardan Daha Fazlasını Gördü Bu Kesin.
    Sen Sadece Bir Resim Karesini Alıyorsun Onu Allayıp Pullayıp Kendine Göre Yorum Yapıyorsun
    Sen İlk Önce O Resim Karesinin Başlangıcı Bana Göster, Sonra Bana Deki Emre Bu Hareketi Nonda Yüzünden Yapmıştır de, Bende Senin Anlından Öpeyim
    Şimdi Sana İki Resim Karesi Göstereceğim Kim Kuru Sıkı Atıyor Hep Beraber Göreceğiz.
    Ama Sakın Çekinme Resimlerin Başına Buda Sana Günün Son İki Gazoz Kapağı Olsun Gibi Kelimelerde Eklemeyeceğim.




    İşte Buda Bana Gösterdiğin Fotoraf Karesindeki Olayların Başlangıcıdır.
    Oradaki Siyah Kolun Kim Olduğuna Yada Kimin Boğazında Olduğunu Söylememe Gerek Yok Sanırım.
    Emrenin Neden Nondayı Çektiği Ap Açık Ortada
    Seninde Dediğin Gibi "Her Şey Ortada O Resimde"
  • 17-04-2009, 20:22:43
    #27
    Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Maçı İzleyenler Bunlardan Daha Fazlasını Gördü Bu Kesin.
    Sen Sadece Bir Resim Karesini Alıyorsun Onu Allayıp Pullayıp Kendine Göre Yorum Yapıyorsun
    Sen İlk Önce O Resim Karesinin Başlangıcı Bana Göster, Sonra Bana Deki Emre Bu Hareketi Nonda Yüzünden Yapmıştır de, Bende Senin Anlından Öpeyim
    Şimdi Sana İki Resim Karesi Göstereceğim Kim Kuru Sıkı Atıyor Hep Beraber Göreceğiz.
    Ama Sakın Çekinme Resimlerin Başına Buda Sana Günün Son İki Gazoz Kapağı Olsun Gibi Kelimelerde Eklemeyeceğim.




    İşte Buda Bana Gösterdiğin Fotoraf Karesindeki Olayların Başlangıcıdır.
    Oradaki Siyah Kolun Kim Olduğuna Yada Kimin Boğazında Olduğunu Söylememe Gerek Yok Sanırım.
    Emrenin Neden Nondayı Çektiği Ap Açık Ortada
    Seninde Dediğin Gibi "Her Şey Ortada O Resimde"
    Arkadaşım ben sana ne diyorum sen ne anlatıyorsun.
    Sen diyorsunki Emre bişey yapmadı.
    Bende diyorumki Emre bunları bunları yaptı.
    Seninde dediğin gibi sonuca bakıcaksın.
    Yaptımı ?
    Yaptı.
    Bitmiştir..!

    Ayrıca kimseden çekindiğim felan yok.
    Resmi alıp kendime göre allayıp pullamıyorum.
    Burda konumuz emre.
    Yoksa sana istemediğin kadar resim koyarım.
    Konu olan Emre.
    Emrenin bişey yapmadığını iddaa ediyorsun.
    Bende resimleri koydum.
    Kimin için ne için yaptığı bişey ifade etmez.
    Önemli olan yaptımı yapmadımı sorusunun cevabı.
    Onuda yukarda cevapladık.
    Hadi selametle.