Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Maçı İzleyenler Bunlardan Daha Fazlasını Gördü Bu Kesin.
Sen Sadece Bir Resim Karesini Alıyorsun Onu Allayıp Pullayıp Kendine Göre Yorum Yapıyorsun
Sen İlk Önce O Resim Karesinin Başlangıcı Bana Göster, Sonra Bana Deki Emre Bu Hareketi Nonda Yüzünden Yapmıştır de, Bende Senin Anlından Öpeyim
Şimdi Sana İki Resim Karesi Göstereceğim Kim Kuru Sıkı Atıyor Hep Beraber Göreceğiz.
Ama Sakın Çekinme Resimlerin Başına Buda Sana Günün Son İki Gazoz Kapağı Olsun Gibi Kelimelerde Eklemeyeceğim.




İşte Buda Bana Gösterdiğin Fotoraf Karesindeki Olayların Başlangıcıdır.
Oradaki Siyah Kolun Kim Olduğuna Yada Kimin Boğazında Olduğunu Söylememe Gerek Yok Sanırım.
Emrenin Neden Nondayı Çektiği Ap Açık Ortada
Seninde Dediğin Gibi "Her Şey Ortada O Resimde"
Arkadaşım ben sana ne diyorum sen ne anlatıyorsun.
Sen diyorsunki Emre bişey yapmadı.
Bende diyorumki Emre bunları bunları yaptı.
Seninde dediğin gibi sonuca bakıcaksın.
Yaptımı ?
Yaptı.
Bitmiştir..!

Ayrıca kimseden çekindiğim felan yok.
Resmi alıp kendime göre allayıp pullamıyorum.
Burda konumuz emre.
Yoksa sana istemediğin kadar resim koyarım.
Konu olan Emre.
Emrenin bişey yapmadığını iddaa ediyorsun.
Bende resimleri koydum.
Kimin için ne için yaptığı bişey ifade etmez.
Önemli olan yaptımı yapmadımı sorusunun cevabı.
Onuda yukarda cevapladık.
Hadi selametle.