Galatasaray: 1 maç saha kapatma, 1 maç seyircisiz
Adnan Polat: 45 gün hak mahrumiyeti
Arda: 3 maç
Emre Aşık: 2 maç
Sabri: 2 maç
Yukardaki cezalar cok sacma... Aslında saracogluna kapatma cezası ve ardaya emreye sabriye verilen cezalar lugano volkan ve semihe verilmeliydi.
Ayrıca emrenin futboldan uzaklastırılması gerekirdi.
Yuh diyorum baska birsey demiyorum. Bu kadar olmaz arkadas ya.
Cezalar Açıklandı!
31
●1.692
- 17-04-2009, 20:37:25Böyle bişeyi iddaa eden olmadı.Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat edersen Galatasarayın cezasına itiraz eden yok.
Sadece burda konumuz Emre'nin ceza alıp almaması onu tartışıyoruz. - 17-04-2009, 20:56:21Bana Kalırsa Emre Hala Bişey Yapmadı O Kadar Olayların Oldugu Yaşandığı Yerde Emre Yaptıklarıyla " Melek " Gibi Kalmıştır. Nonda O Hareketi Yapmasa Emrede Yapmaz. Bu Kadar Basit.MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana Kalırsa Emre Ceza Almalı Bana Kalırsa Almamalı. Sabah Kadarda Tartışsak İkimizinde Fikri Değişmez.
Suçlu Olanlar Hakettikleri Cezaları Aldılar Diyelim Olsun Bitsin.
Sanada Selametle... - 17-04-2009, 21:02:43Bencede uzatmanın bi mantığı yok ama Nonda onu yapmassa Emrede onu yapmazdı demen yalnış.Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman diyelim Lugano yapmasa bunların hiç biri olmazdı.
Ki kendisi bile kabul etti.
Neyse dediğin gibi olsun. - 17-04-2009, 21:16:27Zaten Onuda Söyledim " Suçlu Olanlar Cezalarını Aldılar "MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten Olayın Başı Lugano`dur Aksini Söylemiyorum. Nasılsa Cezalarını Aldılar.
Emre Konusunda Seninde Fikrin Değişmez Benimde Fikrine Saygı Duymaktan Başka Yapacak Bişeyim Yok.
Tekrar Selametle...