• 17-04-2009, 20:23:07
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray: 1 maç saha kapatma, 1 maç seyircisiz
    Adnan Polat: 45 gün hak mahrumiyeti
    Arda: 3 maç
    Emre Aşık: 2 maç
    Sabri: 2 maç

    Yukardaki cezalar cok sacma... Aslında saracogluna kapatma cezası ve ardaya emreye sabriye verilen cezalar lugano volkan ve semihe verilmeliydi.

    Ayrıca emrenin futboldan uzaklastırılması gerekirdi.



    Yuh diyorum baska birsey demiyorum. Bu kadar olmaz arkadas ya.
  • 17-04-2009, 20:37:25
    #29
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray: 1 maç saha kapatma, 1 maç seyircisiz
    Adnan Polat: 45 gün hak mahrumiyeti
    Arda: 3 maç
    Emre Aşık: 2 maç
    Sabri: 2 maç

    Yukardaki cezalar cok sacma... Aslında saracogluna kapatma cezası ve ardaya emreye sabriye verilen cezalar lugano volkan ve semihe verilmeliydi.

    Ayrıca emrenin futboldan uzaklastırılması gerekirdi.



    Yuh diyorum baska birsey demiyorum. Bu kadar olmaz arkadas ya.
    Böyle bişeyi iddaa eden olmadı.
    Dikkat edersen Galatasarayın cezasına itiraz eden yok.
    Sadece burda konumuz Emre'nin ceza alıp almaması onu tartışıyoruz.
  • 17-04-2009, 20:56:21
    #30
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bişeyi iddaa eden olmadı.
    Dikkat edersen Galatasarayın cezasına itiraz eden yok.
    Sadece burda konumuz Emre'nin ceza alıp almaması onu tartışıyoruz.
    Bana Kalırsa Emre Hala Bişey Yapmadı O Kadar Olayların Oldugu Yaşandığı Yerde Emre Yaptıklarıyla " Melek " Gibi Kalmıştır. Nonda O Hareketi Yapmasa Emrede Yapmaz. Bu Kadar Basit.
    Sana Kalırsa Emre Ceza Almalı Bana Kalırsa Almamalı. Sabah Kadarda Tartışsak İkimizinde Fikri Değişmez.
    Suçlu Olanlar Hakettikleri Cezaları Aldılar Diyelim Olsun Bitsin.
    Sanada Selametle...
  • 17-04-2009, 21:02:43
    #31
    Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana Kalırsa Emre Hala Bişey Yapmadı O Kadar Olayların Oldugu Yaşandığı Yerde Emre Yaptıklarıyla " Melek " Gibi Kalmıştır. Nonda O Hareketi Yapmasa Emrede Yapmaz. Bu Kadar Basit.
    Sana Kalırsa Emre Ceza Almalı Bana Kalırsa Almamalı. Sabah Kadarda Tartışsak İkimizinde Fikri Değişmez.
    Suçlu Olanlar Hakettikleri Cezaları Aldılar Diyelim Olsun Bitsin.
    Sanada Selametle...
    Bencede uzatmanın bi mantığı yok ama Nonda onu yapmassa Emrede onu yapmazdı demen yalnış.
    O zaman diyelim Lugano yapmasa bunların hiç biri olmazdı.
    Ki kendisi bile kabul etti.
    Neyse dediğin gibi olsun.
  • 17-04-2009, 21:16:27
    #32
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede uzatmanın bi mantığı yok ama Nonda onu yapmassa Emrede onu yapmazdı demen yalnış.
    O zaman diyelim Lugano yapmasa bunların hiç biri olmazdı.
    Ki kendisi bile kabul etti.
    Neyse dediğin gibi olsun.
    Zaten Onuda Söyledim " Suçlu Olanlar Cezalarını Aldılar "
    Zaten Olayın Başı Lugano`dur Aksini Söylemiyorum. Nasılsa Cezalarını Aldılar.
    Emre Konusunda Seninde Fikrin Değişmez Benimde Fikrine Saygı Duymaktan Başka Yapacak Bişeyim Yok.
    Tekrar Selametle...