Galatasaray: 1 maç saha kapatma, 1 maç seyircisiz
Adnan Polat: 45 gün hak mahrumiyeti
Arda: 3 maç
Emre Aşık: 2 maç
Sabri: 2 maç
Yukardaki cezalar cok sacma... Aslında saracogluna kapatma cezası ve ardaya emreye sabriye verilen cezalar lugano volkan ve semihe verilmeliydi.
Ayrıca emrenin futboldan uzaklastırılması gerekirdi.
Yuh diyorum baska birsey demiyorum. Bu kadar olmaz arkadas ya.
Böyle bişeyi iddaa eden olmadı.
Dikkat edersen Galatasarayın cezasına itiraz eden yok.
Sadece burda konumuz Emre'nin ceza alıp almaması onu tartışıyoruz.