Cezalar Açıklandı!
31
●1.692
- 16-04-2009, 22:30:36Bildiğim kadarıyla ikiside gidiyor Uefaya telaş etmeyin

Fenerbahçe Türkiye kupasını almasa bile Uefa garanti(Beşiktaşın ilk 2 den düşmeyeceğini var sayarsak)
Bu senede ülkemizden 2 takım gidiyor Uefaya Galatasarayın aldığı puanlar nedeniyle sanırım.+1 Türkiye Kupası 3.
Fenerbahçe 4. olsa bile Kontenjan açığı kaldığı için bir alttaki takım gidiyor aynen Beşiktaşın ilk 2 de olması için Beşiktaş nasıl hem Uefaya hem Şampiyonlar Ligine gidemiyeceği için Fenerbahçe gidiyor.
Fenerbahçede iki kere Uefa kupasına gidemiyeceği için Galatasaray gidiyor.
Not:Ligin bugünki sıralama ile bittiğini varsayarak değerlendirme yapıyorum
- 16-04-2009, 22:40:35Merak etme Trabzon işini görür, bakma şu son senelerde 3. lig futbolcularını transfer edenler yüzünden dandik bir Rum takımına elendik diye maskara olduk. Türkiyede Avrupa maçlarında galibiyet sayısı, mağlubiyet sayısından fazla olan tek takım.Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2009, 22:43:16Evet, dayak yiyen emre ceza almış, küfür eden emre almamışyelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İmam - Cemaat ilişkisiyelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2009, 00:38:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence çok az her birinin +2 maç artılırması lazım, bu olay Anadolu klüplerinde olunca acımadan 5-6 maç veriyorlar. Nede olsa amansız teknik direktörün amansız futbolcuları, gücü ancak sesi şehirden dışarı çıkamayan klüplere yeter (!)

