Bildiğim kadarıyla ikiside gidiyor Uefaya telaş etmeyin

Fenerbahçe Türkiye kupasını almasa bile Uefa garanti(Beşiktaşın ilk 2 den düşmeyeceğini var sayarsak)

Bu senede ülkemizden 2 takım gidiyor Uefaya Galatasarayın aldığı puanlar nedeniyle sanırım.+1 Türkiye Kupası 3.
Fenerbahçe 4. olsa bile Kontenjan açığı kaldığı için bir alttaki takım gidiyor aynen Beşiktaşın ilk 2 de olması için Beşiktaş nasıl hem Uefaya hem Şampiyonlar Ligine gidemiyeceği için Fenerbahçe gidiyor.
Fenerbahçede iki kere Uefa kupasına gidemiyeceği için Galatasaray gidiyor.

Not:Ligin bugünki sıralama ile bittiğini varsayarak değerlendirme yapıyorum