Şampiyonluğu geçtim, iki takımı da seneye avrupaya göndermemeye bakıyorlar. Beşiktaş gider oynar eyvallah, ama diğerleri ne yapacak avrupa da çok merak ediyorum.
Merak etme Trabzon işini görür, bakma şu son senelerde 3. lig futbolcularını transfer edenler yüzünden dandik bir Rum takımına elendik diye maskara olduk. Türkiyede Avrupa maçlarında galibiyet sayısı, mağlubiyet sayısından fazla olan tek takım.