MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bişeyi iddaa eden olmadı.
Dikkat edersen Galatasarayın cezasına itiraz eden yok.
Sadece burda konumuz Emre'nin ceza alıp almaması onu tartışıyoruz.
Bana Kalırsa Emre Hala Bişey Yapmadı O Kadar Olayların Oldugu Yaşandığı Yerde Emre Yaptıklarıyla " Melek " Gibi Kalmıştır. Nonda O Hareketi Yapmasa Emrede Yapmaz. Bu Kadar Basit.
Sana Kalırsa Emre Ceza Almalı Bana Kalırsa Almamalı. Sabah Kadarda Tartışsak İkimizinde Fikri Değişmez.
Suçlu Olanlar Hakettikleri Cezaları Aldılar Diyelim Olsun Bitsin.
Sanada Selametle...