MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bencede uzatmanın bi mantığı yok ama Nonda onu yapmassa Emrede onu yapmazdı demen yalnış.
O zaman diyelim Lugano yapmasa bunların hiç biri olmazdı.
Ki kendisi bile kabul etti.
Neyse dediğin gibi olsun.
Zaten Onuda Söyledim " Suçlu Olanlar Cezalarını Aldılar "
Zaten Olayın Başı Lugano`dur Aksini Söylemiyorum. Nasılsa Cezalarını Aldılar.
Emre Konusunda Seninde Fikrin Değişmez Benimde Fikrine Saygı Duymaktan Başka Yapacak Bişeyim Yok.
Tekrar Selametle...