Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana Kalırsa Emre Hala Bişey Yapmadı O Kadar Olayların Oldugu Yaşandığı Yerde Emre Yaptıklarıyla " Melek " Gibi Kalmıştır. Nonda O Hareketi Yapmasa Emrede Yapmaz. Bu Kadar Basit.
Sana Kalırsa Emre Ceza Almalı Bana Kalırsa Almamalı. Sabah Kadarda Tartışsak İkimizinde Fikri Değişmez.
Suçlu Olanlar Hakettikleri Cezaları Aldılar Diyelim Olsun Bitsin.
Sanada Selametle...
Bencede uzatmanın bi mantığı yok ama Nonda onu yapmassa Emrede onu yapmazdı demen yalnış.
O zaman diyelim Lugano yapmasa bunların hiç biri olmazdı.
Ki kendisi bile kabul etti.
Neyse dediğin gibi olsun.