Galatasaray: 1 maç saha kapatma, 1 maç seyircisiz
Adnan Polat: 45 gün hak mahrumiyeti
Arda: 3 maç
Emre Aşık: 2 maç
Sabri: 2 maç

Yukardaki cezalar cok sacma... Aslında saracogluna kapatma cezası ve ardaya emreye sabriye verilen cezalar lugano volkan ve semihe verilmeliydi.

Ayrıca emrenin futboldan uzaklastırılması gerekirdi.



Yuh diyorum baska birsey demiyorum. Bu kadar olmaz arkadas ya.