Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen Bu Şekil Düşünürsen O Zaman O Kavgaya Karışan Bütün Futbolcuların Ceza Alması Lazımdı Sadece 2 Futbolcu Hariç ( Lincoln, R.Carlos, )
Sen olaya Emre gözünden bakacaksın bir kerede

- Maç boyu taraftardan ana avrat karısına kadar küfür yedimi yedi
- Korner kullanmaya gittiğinde başına yabancı madde yağdımı yağdı
- Sabri reklam panolarına yolladı kafasını vurdu, bir başka pozisyonda geldi Emrenin gırtlagını sıktı. aynı şekildemi sabriye karşılık verdimi.

Kalkmışsın bana resimleri gösteriyorsun. Ne yapacaktı ya yerde yatan arkadaşın üstüne çullanan nondayı çekmesinmi.
Ona bakarsa Santis semihi yerden kukla gibi kaldırdı
Resimlerle uğraşamam maçı zaten herkes seğretti. Bu Şekilde düşünürsek işin içinden zaten çıkamayız.
Senin gibide Seviye Düşüremem yok gazoz kapağı falan ayıp şeyler bunlar...
Ben santis'in cezasız kalması kesinlikle doğru diyorsam bana onları diyebilirsin.
Ama ben ne diyorum orada.

Alıntı
Bu şekilde bakarsak bir çok futbolcuya suç bulabiliriz sen sadece şunu yazdığın için yazdım bunları.
Ayrıca Emreye küfür edildi diye bu ona sahada istediğinin boğazını sıkma hakkımı veriyor.

Ve demişsinki kalkmışın bana resimler gösteriyorsun.
Evet resim gösteriyorum kuru sıkı atmıyorum en azından resimler ortada.
Semihin üstüne çullanan bir Nonda yok ve Nondayı ÇEKEN bir Emre yok.
Herşey ortada o resimde.
Evet haklısın maçı herkes izledi ancak bunlar görülmeyen detaylar.