frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emre Neden ceza almadıki ?
- Maçın 1. dakikakasından itibaren taraftarlardan Emre`ye ana - avrat küfredilmeye başlandı.
- Korner kullanmaya gittiği zaman üzerine yabancı madde yağdı
- Gs li futbolcular tarafından aşırı derecede sertliğe maruz kaldı. Özellikle Sabri tarafından.

Sorarım Emre ne yaptıki Ceza alsın