Ayrıca Emreye küfür edildi diye bu ona sahada istediğinin boğazını sıkma hakkımı veriyor.
Ve demişsinki kalkmışın bana resimler gösteriyorsun.
Evet resim gösteriyorum kuru sıkı atmıyorum en azından resimler ortada.
Semihin üstüne çullanan bir Nonda yok ve Nondayı ÇEKEN bir Emre yok.
Herşey ortada o resimde.
Evet haklısın maçı herkes izledi ancak bunlar görülmeyen detaylar.
Öncelikle Maçı İzleyenler Bunlardan Daha Fazlasını Gördü Bu Kesin.
Sen Sadece Bir Resim Karesini Alıyorsun Onu Allayıp Pullayıp Kendine Göre Yorum Yapıyorsun
Sen İlk Önce O Resim Karesinin Başlangıcı Bana Göster, Sonra Bana Deki Emre Bu Hareketi Nonda Yüzünden Yapmıştır de, Bende Senin Anlından Öpeyim
Şimdi Sana İki Resim Karesi Göstereceğim Kim Kuru Sıkı Atıyor Hep Beraber Göreceğiz.
Ama Sakın Çekinme Resimlerin Başına
Buda Sana Günün Son İki Gazoz Kapağı Olsun Gibi Kelimelerde Eklemeyeceğim.
İşte Buda Bana Gösterdiğin Fotoraf Karesindeki Olayların Başlangıcıdır.
Oradaki Siyah Kolun Kim Olduğuna Yada Kimin Boğazında Olduğunu Söylememe Gerek Yok Sanırım.
Emrenin Neden Nondayı Çektiği Ap Açık Ortada
Seninde Dediğin Gibi "Her Şey Ortada O Resimde"