Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Maçın 1. dakikakasından itibaren taraftarlardan Emre`ye ana - avrat küfredilmeye başlandı.
- Korner kullanmaya gittiği zaman üzerine yabancı madde yağdı
- Gs li futbolcular tarafından aşırı derecede sertliğe maruz kaldı. Özellikle Sabri tarafından.

Sorarım Emre ne yaptıki Ceza alsın
Emre hiç bişey yapmadı ya..
Böyle düşünürsek ordaki bütün cezaların iptal edilmesi için sebep bulabilirim.
Neyse bi iki gazoz kapağıda sana gelsin.





Bütün maç boyuncada futbolcularla didişti.
Didiştimi didişti.
Olaylara girdi boğaz sıktı.
Sıktımı sıktı.
Futbolcularımıza sıklıkla küfür etti.
Ettimi etti.
vs.vs.

Osuna şusuna busuna bakmam ben hadi yazdıklarıma inanmıosun resimler var orada.
Bu şekilde bakarsak bir çok futbolcuya suç bulabiliriz sen sadece şunu yazdığın için yazdım bunları.

Emre bişey yapmadı öylemi