Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence çok az her birinin +2 maç artılırması lazım, bu olay Anadolu klüplerinde olunca acımadan 5-6 maç veriyorlar. Nede olsa amansız teknik direktörün amansız futbolcuları, gücü ancak sesi şehirden dışarı çıkamayan klüplere yeter (!)
Hangi futbolcular 7-8 maç ceza aldı