MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emre hiç bişey yapmadı ya..
Böyle düşünürsek ordaki bütün cezaların iptal edilmesi için sebep bulabilirim.
Neyse bi iki gazoz kapağıda sana gelsin.
Bütün maç boyuncada futbolcularla didişti.
Didiştimi didişti.
Olaylara girdi boğaz sıktı.
Sıktımı sıktı.
Futbolcularımıza sıklıkla küfür etti.
Ettimi etti.
vs.vs.
Osuna şusuna busuna bakmam ben hadi yazdıklarıma inanmıosun resimler var orada.
Bu şekilde bakarsak bir çok futbolcuya suç bulabiliriz sen sadece şunu yazdığın için yazdım bunları.
Emre bişey yapmadı öylemi
Sen Bu Şekil Düşünürsen O Zaman O Kavgaya Karışan Bütün Futbolcuların Ceza Alması Lazımdı Sadece 2 Futbolcu Hariç ( Lincoln, R.Carlos, )
Sen olaya Emre gözünden bakacaksın bir kerede

- Maç boyu taraftardan ana avrat karısına kadar küfür yedimi yedi
- Korner kullanmaya gittiğinde başına yabancı madde yağdımı yağdı
- Sabri reklam panolarına yolladı kafasını vurdu, bir başka pozisyonda geldi Emrenin gırtlagını sıktı. aynı şekildemi sabriye karşılık verdimi.

Kalkmışsın bana resimleri gösteriyorsun. Ne yapacaktı ya yerde yatan arkadaşın üstüne çullanan nondayı çekmesinmi.
Ona bakarsa Santis semihi yerden kukla gibi kaldırdı
Resimlerle uğraşamam maçı zaten herkes seğretti. Bu Şekilde düşünürsek işin içinden zaten çıkamayız.
Senin gibide Seviye Düşüremem yok gazoz kapağı falan ayıp şeyler bunlar...