• 06-11-2020, 15:31:35
    #1
    "Sözde şike" davasında, aralarında Aziz Yıldırım,Mecnun Otyakmaz ve Şekip Mosturoğlu'nun da bulunduğu 19 sanığın "şike ve teşvik primi" suçlarından beraatine karar verildi.

    Futbolda Sözde Şike" davası Çağlayan Adliyesi'nde görülmeye devam ediyor. Mahkeme, 16 Temmuz 2020 tarihinde, Fenerbahçe Eski Başkanı Aziz Yıldırım ile birlikte 6 kişinin dosyasının ayrılmasına, 2016/62 no'lu dosyanın incelenmek üzere istenmesine, kumpas davasındaki delillerin gözden geçirilmesine ve yeni duruşmanın 6 Kasım 2020 tarihine ertelenmesine hükmetmişti. 31 sanık hakkındaki dava saat 10.00'da başlamıştı. Fenerbahçe Eski Başkanı Aziz Yıldırım ile birlikte 6 kişinin yer aldığı diğer dava ise 11.00'de başladı.

    Bugün yeniden görülmeye başlanan duruşmaya; Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, yönetim kurulu üyeleri Fethi Pekin, Burak Kızılhan, eski başkan Aziz Yıldırım, eski yöneticiler Şekip Mosturoğlu, Ali Yıldırım, Önder Fırat, İlhan Ekşioğlu, Cenk Başak ve avukat Naim Karakaya katıldı.

    AZİZ YILDIRIM BERAAT ETTİ
    "Futbolda Sözde Şike" davasında aralarında Şekip Mosturoğlu, Ümit Karan, İskender Alın, Korcan Çelikay ve Mecnun Otyakmaz'ın da olduğu 19 sanığa beraat; Hakan Karaahmet'e ise "konut dokunulmazlığı ihlaline azmettirme"den 6 bin TL adli para cezası verildi.
    Fenerbahçe Eski Başkanı Aziz Yıldırım, İlhan Ekşioğlu, Abdullah Başak ve Ahmet Çelebi'nin de aralarında olduğu 23 kişi, şike ve teşvik primi suçlamalarından beraat etti.
    Sanık Selim Kımıl'a ise "tehdit" suçundan 1 yıl 4 ay hapis cezası verildi.

    #HaklıyızKazanacağız
    #OmuzOmuzaCağlayana

    Ve Son Olarak :


    https://youtu.be/PrXkKhCYnL8
  • 06-11-2020, 15:35:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Komik durum...
    Bu Ülkede hayat böyle devam ediyor!
    L-Kim Fenerbahçe Şike yapmadı derse Onun İnsanlığı ölmüştür.
  • 06-11-2020, 15:36:37
    #3
    Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik durum...
    Bu Ülkede hayat böyle devam ediyor!
    L-Kim Fenerbahçe Şike yapmadı derse Onun İnsanlığı ölmüştür.
    Tarihe FETÖ Şike Kumpas davası olarak geçen bir operasyonu desteklemekte ne oluyor bilmiyorum...
  • 06-11-2020, 15:38:01
    #4
    Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik durum...
    Bu Ülkede hayat böyle devam ediyor!
    L-Kim Fenerbahçe Şike yapmadı derse Onun İnsanlığı ölmüştür.
    Aziz yıldırımın videolu açıklamasında ki ''gs'' arabalar primler 8 9 sıfırlar ibaresi o zaman şikedir türkiyeye şikeyi getiren gs o zaman böylemi düşünelim ?
  • 06-11-2020, 15:38:37
    #5
    Adam çıkıp ben şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım kendim için yapmadım diye beyanat veriyor, bazıları hala Aziz Yıldırım’ın şike yapmadığını savunuyor. Sadece gülüyorum.
    YouTube da arayın, adam kendi ağzıyla evet şike yaptım ama Fenerbahçe için yaptım diyor
  • 06-11-2020, 15:40:45
    #6
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam çıkıp ben şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım kendim için yapmadım diye beyanat veriyor, bazıları hala Aziz Yıldırım’ın şike yapmadığını savunuyor. Sadece gülüyorum.
    YouTube da arayın, adam kendi ağzıyla evet şike yaptım ama Fenerbahçe için yaptım diyor
    YouTube da Galatasaray eski Başkanı Adnan Polat, Eski futbolcusu Ümit Karan, Hasan Saş ve yine eski futbolcusu FETÖ Firarisi Hakan Şükürün de gs hakkında bu denli açıklamaları var o zaman Galatasarayın şike yaptığını sizde inkar ediyorsunuz doğru mu?
  • 06-11-2020, 15:41:24
    #7
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam çıkıp ben şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım kendim için yapmadım diye beyanat veriyor, bazıları hala Aziz Yıldırım’ın şike yapmadığını savunuyor. Sadece gülüyorum.
    YouTube da arayın, adam kendi ağzıyla evet şike yaptım ama Fenerbahçe için yaptım diyor
    Bende videoyu paylaşsam mı paylaşmasam mı bilemedim ancak şahsın pek masum olduğuna açıkçası bende inanamıyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=ii9nw933dBk


    İllaki diğer kulüplerde yapmıştır orası ayrı ancak "x takım olarak biz yapmadık" demek çok ütopik.
  • 06-11-2020, 15:41:50
    #8
    Ülkede kadına şiddet olaylarında ADALET'in olmadığını çok iyi görüyoruz. Türkiye'de Adalet'in de olmadığı apaçık ortada. Uefa men vermiş. Cas olayları ortada. O yüzden çokta şey yapmayın.

    Fenerbahçe şike yapmadı. YERSEN...
  • 06-11-2020, 15:42:01
    #9
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam çıkıp ben şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım kendim için yapmadım diye beyanat veriyor, bazıları hala Aziz Yıldırım’ın şike yapmadığını savunuyor. Sadece gülüyorum.
    YouTube da arayın, adam kendi ağzıyla evet şike yaptım ama Fenerbahçe için yaptım diyor
    evet diyor yaptıysam da fenerbahçe için yaptım diyor ama oradaki yaptım şikeyi yaptım manası ve anlatım biçimi önemli konu nereye bağlandı buda önemli eğer kumpas değilse feto olaylarından sonra fenerbahçe şika davasına bakan savcı neden fetodan aranıyordu ve neden bulunamadı o kişi bunu cevaplayabilir misin rica etsem?