Konu
"Sözde Şike" Davası Sonuçlandı.
06-11-2020, 15:35:21
#2
Bebeim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Komik durum...
Bu Ülkede hayat böyle devam ediyor!
L-Kim Fenerbahçe Şike yapmadı derse Onun İnsanlığı ölmüştür.