Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komik durum...
Bu Ülkede hayat böyle devam ediyor!
L-Kim Fenerbahçe Şike yapmadı derse Onun İnsanlığı ölmüştür.
Aziz yıldırımın videolu açıklamasında ki ''gs'' arabalar primler 8 9 sıfırlar ibaresi o zaman şikedir türkiyeye şikeyi getiren gs o zaman böylemi düşünelim ?