Adam çıkıp ben şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım kendim için yapmadım diye beyanat veriyor, bazıları hala Aziz Yıldırımın şike yapmadığını savunuyor. Sadece gülüyorum.
YouTube da arayın, adam kendi ağzıyla evet şike yaptım ama Fenerbahçe için yaptım diyor