Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komik durum...
Bu Ülkede hayat böyle devam ediyor!
L-Kim Fenerbahçe Şike yapmadı derse Onun İnsanlığı ölmüştür.
Tarihe FETÖ Şike Kumpas davası olarak geçen bir operasyonu desteklemekte ne oluyor bilmiyorum...