Adam çıkıp ben şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım kendim için yapmadım diye beyanat veriyor, bazıları hala Aziz Yıldırımın şike yapmadığını savunuyor. Sadece gülüyorum.
YouTube da arayın, adam kendi ağzıyla evet şike yaptım ama Fenerbahçe için yaptım diyor
YouTube da Galatasaray eski Başkanı Adnan Polat, Eski futbolcusu Ümit Karan, Hasan Saş ve yine eski futbolcusu FETÖ Firarisi Hakan Şükürün de gs hakkında bu denli açıklamaları var o zaman Galatasarayın şike yaptığını sizde inkar ediyorsunuz doğru mu?